• Την Άνοιξη ξεπετάγονται μπουμπούκια, τα δέντρα ανθίζουν, οι σπόροι βλασταίνουν.
  • Το Καλοκαίρι τα λιβάδια είναι καταπράσινα, έχουμε ζέστη και καταιγίδες.
  • Το Φθινόπωρο τα φρούτα ωριμάζουν και τα φυλλοβόλα δέντρα ρίχνουν τα φύλλα τους. Τα δάση και οι αγροί καλύπτονται το πρωί από πυκνή πάχνη.
  • Το Χειμώνα οι νιφάδες του χιονιού πέφτουν χορεύοντας από τον ουρανό. Οι λίμνες είναι παγωμένες, τα δέντρα γυμνά. Η φύση κοιμάται κάτω από μια λευκή κουβέρτα, μέχρι ο ήλιος να λιώσει τα χιόνια και ο κύκλος της ζωής να αρχίσει ξανά.

Ε

λάτε να πούμε ξεχωριστές ιστορίες, παραμύθια, να κάνουμε πειράματα, δημιουργικές κατασκευές και να παρακολουθήσουμε βήμα προς βήμα τα φυσικά φαινόμενα. Θα γνωρίσουμε πώς βλασταίνουν τα φυτά, πως δημιουργούνται ο αέρας, το χαλάζι, ο κεραυνός και η αστραπή, πως μπορούμε να εξασφαλίσουμε νερό σε περίοδο ξηρασίας.

Δ

εν υπάρχει ωραιότερη εικόνα από το παιδικά χαμόγελα. Ελάτε να περάσουμε στα παιδιά μηνύματα και αξίες με τον πιο δημιουργικό τρόπο. Αφήνουμε τα παιδιά να εξωτερικεύσουν τα βαθύτερα συναισθήματα και σκέψεις τους.

Α

ς έρθουμε πιο κοντά στα παιδιά και ας ανακτήσουμε την χαμένη παιδικότητα μας.

Μ

όλις τα παιδιά αρχίζουν να καταλαβαίνουν, κι όσο ακόμη είναι μικρά πρέπει να τους εξηγήσουμε ότι όλα τα παιδιά, όλα τα άτομα ανεξαρτήτου φύλου, φυλής, ηλικίας, θρησκείας έχουν ίδια δικαιώματα στη ζωή και στην ισότητα. Αν και όλοι είμαστε διαφορετικοί, είμαστε ταυτόχρονα και ίσοι! Αλλιώς, αν ήμασταν όλοι ίδιοι, δε θα είχε και νόημα.

Ο

ι χειροτεχνίες αποτελούν μια καλή ευκαιρία για να αναπτύχθούν οι κινητικές δεξιότητες των παιδιών. Βοηθούν επίσης στην ανάπτυξη της φαντασίας αφού μπορούν να δημιουργήσουν και να αυξήσουν θεαματικά την αυτοπεποίθησή των παιδιών, καθώς βλέπουν το έργο τους ολοκληρωμένο. Με άλλα λόγια τα παραμύθια χαιδεύουν την ψυχή των παιδιών και οι κατασκευές χτίζουν την αυτοπεποίθησή τους.

Ποιες είναι οι βασικές εκπαιδευτικές επιδιώξεις μας στο Αγρόκτημα:

  • Ανακαλύψτε τον «ζωντανό» κόσμο
  • Αναπτύξη των αισθήσεων (δυνατότητα να παρατηρούμε)
  • Σεβασμός της φύσης και του περιβάλλοντος
  • Δουλεύοντας μαζί για έναν κοινό στόχο (πρακτική εργασία, αξιολόγηση)
  • Όντας σε επαφή με τη Γη
  • Ανάπτυξη τεχνικών πρακτικών
  • Καταμερισμός χρόνου
  • Μάθετε για τη δομήση του χώρου
  • Εξοικίωση των παιδιών με μια παιδαγωγική δομή
  • Χρησιμοποιήστε τον κήπο ως στήριξη για την εκμάθηση της γλώσσας και γραφής για τα παιδιά άλλων χωρών

    • Ανάπτυξη επικοινωνίας
    • Δημιουργία συνεργασιών (γονείς, κοινότητες, κλπ)
    • Εισαγωγή στην αειφόρο καλλιέργεια
    • Ενώνοντας ομάδες με κοινά ενδιαφέροντα
    • Κάνοντας τα παιδιά να δρούν για το περιβάλλον
    • Ανάπτυξη της κοινωνικοποίησης
    • Αλλάζοντας τις καταναλωτικές μας συνήθειες
    • Προσεγγίζοντας την υψηλή γαστρονομία με παραδοσιακά
      προϊόντα
    • Προσεγγίζοντας την επιστήμη μέσω του πειραματισμού
      στη φύση
    • Διασκεδάζοντας κατά την ώρα της εργασίας